Constellations
8/10

Constellations by August Burns Red

M. Kubicki TOOTH, audio.com.pl
Z albumu na album August Burns Red wchodzi do światowej czołówki wykonawców metalcore'owych. Kolejna płyta, "Constellations", jest jeszcze szybsza, cięższa i bardziej techniczna niż "Messengers".
One True Vine
8/10

One True Vine by Mavis Staples

Cezary Gumiński ANTI, audio.com.pl
Czarna przedstawicielka słynnej rodziny Staplesów, która mocą swego głosu, niczym Mahalia Jackson, potrafiłaby przekrzyczeć ryk najbardziej napakowanych wzmacniaczy, wybrała na swym najnowszym albumie formę wypowiedzi subtelną i bardziej akustyczną.
Crayons
8/10

Crayons by Donna Summer

Grzegorz Dusza SONY, audio.com.pl
W latach 70. była boginią disco. Pamiętamy ją ze zmysłowo zaśpiewanych przebojów "Love To Love You Baby" i "I Feel Love", autorstwa spółki Moroder - Bellotte. Po siedemnastu latach milczenia powraca albumem, którego mogą pozazdrościć jej znacznie młodsze koleżanki.
Lay It Down
7/10

Lay It Down by Al Green

Marek Dusza BLUE, audio.com.pl
Najpopularniejszy śpiewający kaznodzieja Wielebny Al Green wydał płytę, która dorównuje popularnością jego największym przebojom z lat 70. Album "Lay It Down" zadebiutował w czerwcu na dziewiątym miejscu listy Top 200, najpopularniejszych albumów w Ameryce magazynu "Billboard" i pnie się w górę. Laureat dziewięciu nagród Grammy, w tym za całokształt,...
Day After Tomorrow
9/10

Day After Tomorrow by Joan Baez

Grzegorz Dusza PROPER/KARTEL, audio.com.pl
Niepowtarzalny sopran Joan Baez jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych głosów w historii muzyki popularnej. W latach 60. obwołano ją królową folku. Do historii przeszedł jej występ w Woodstock i aktywny udział w ruchach w obronie swobód obywatelskich. Piosenki w jej interpretacji nabierają cech hymnu, tak żarliwie je wykonuje.
Wanted Man
8/10

Wanted Man by Johnny Cash

Grzegorz Dusza SONY, audio.com.pl
Johnowi Cashowi udało się dokonać rzeczy niezwykłej: zdobyć szacunek i akceptację zarówno ortodoksyjnych fanów country, jak i nie lubiących tej muzyki młodych rockandrollowców. Jeśli chcecie mieć tylko jedną płytę tego artysty, "Wanted Man" wydaje się być rozsądnym wyborem.
The Ultimate Collection
8/10

The Ultimate Collection by Ray Charles

Cezary Gumiński CONCORD, audio.com.pl
Choć domeną działań artystycznych Raya Charlesa był rhythm`n`blues, to w procesie ewolucji swych koncepcji połączył on z niewiarygodnym sukcesem r&b z jazzem, rockiem i country. W fuzji soulu i country był absolutnym pionierem udowodniając, że dodanie typowo spiritualsowych smaczków takim szlagierom country, jak "I Can’t Stop Loving You", "You Don`t...
Angels & Ghosts
9/10

Angels & Ghosts by Dave Gahan & Soulsavers

Mariusz Danielak, artrock.pl
17 listopada 2015
No i mamy jeden z piękniejszych albumów tego roku. Kolejny, piąty już, krążek brytyjskiego producenckiego duetu Soulsavers przynosi po raz kolejny współpracę ze słynnym głosem Depeche Mode. Wydany trzy lata temu The Light The Dead See, pierwszy nagrany z Davidem Gahanem, okazał się na tyle udany, że panowie nie tylko powrócili do sprawdzonej formuły,...
Angels & Ghosts
9/10

Angels & Ghosts by Dave Gahan & Soulsavers

Mariusz Danielak, artrock.pl
17 listopada 2015
No i mamy jeden z piękniejszych albumów tego roku. Kolejny, piąty już, krążek brytyjskiego producenckiego duetu Soulsavers przynosi po raz kolejny współpracę ze słynnym głosem Depeche Mode. Wydany trzy lata temu The Light The Dead See, pierwszy nagrany z Davidem Gahanem, okazał się na tyle udany, że panowie nie tylko powrócili do sprawdzonej formuły,...
American Recordings
9/10

American Recordings by Johnny Cash

Piotr „Strzyż” Strzyżowski, artrock.pl
7 września 2013
Cykl letni odcinek X. Opowiadanie o Americanie z pominięciem Człowieka W Czerni? Byłoby trudno. Z drugiej strony, wyróżnienie w bogatym dorobku Johnny’ego Casha jednej jedynej pozycji do zrecenzowania to ciężki kawałek chleba. Zwłaszcza że koncert w więzieniu w Folsom już doczekał się zrecenzowania – a skoro tak, to koncert w San Quentin możemy też...
American Recordings
9/10

American Recordings by Johnny Cash

Piotr „Strzyż” Strzyżowski, artrock.pl
7 września 2013
Cykl letni odcinek X. Opowiadanie o Americanie z pominięciem Człowieka W Czerni? Byłoby trudno. Z drugiej strony, wyróżnienie w bogatym dorobku Johnny’ego Casha jednej jedynej pozycji do zrecenzowania to ciężki kawałek chleba. Zwłaszcza że koncert w więzieniu w Folsom już doczekał się zrecenzowania – a skoro tak, to koncert w San Quentin możemy też...
The Light the Dead See
8/10

The Light the Dead See by Soulsavers

Mariusz Danielak, artrock.pl
21 stycznia 2013
Słów kilka o jednym z najciekawszych albumów ubiegłego roku – płycie producenckiego duetu Soulsavers zatytułowanej The Light The Dead See. Trzonem tego brytyjskiego projektu są Rich Machin i Ian Glover, którzy przed wydaniem recenzowanego krążka opublikowali pod tym szyldem trzy pełnowymiarowe albumy [Tough Guys Don't Dance (2003), It's Not How Far...
The Light the Dead See
8/10

The Light the Dead See by Soulsavers

Mariusz Danielak, artrock.pl
21 stycznia 2013
Słów kilka o jednym z najciekawszych albumów ubiegłego roku – płycie producenckiego duetu Soulsavers zatytułowanej The Light The Dead See. Trzonem tego brytyjskiego projektu są Rich Machin i Ian Glover, którzy przed wydaniem recenzowanego krążka opublikowali pod tym szyldem trzy pełnowymiarowe albumy [Tough Guys Don't Dance (2003), It's Not How Far...
Whitechapel
8/10

Whitechapel by Whitechapel

Grzegorz "Chain" Pindor, rockmetal.pl
20 czerwca 2012
Nie przypuszczałem, że bogowie deathcore'a z Whitechapel przejdą taką metamorfozę i w dodatku idealnie trafią w mój gust. To, co zaserwowali na "A New Era Of Corruption", średnio mi się podobało, tak jak wydany w tym samym czasie - ostatni jak do tej pory - album zespołu The Red Shore, który nagle odkrył w sobie fascynację technicznym death metalem....
At Folsom Prison
9/10

At Folsom Prison by Johnny Cash

Michał "Skobry" Nowak, artrock.pl
27 czerwca 2011
Powinienem zacząć od tego, że jest to właściwie jedyny album country, który jestem w stanie wysłuchać od początku do końca bez przełączania, bądź przesuwania danych utworów. Przyznam się szczerze – muzyka country dla nieobeznanych z tym gatunkiem (do których niechlubnie muszę przypisać również siebie) kojarzy się jedynie albo z Mrągowem, albo z krowami,...
At Folsom Prison
9/10

At Folsom Prison by Johnny Cash

Michał "Skobry" Nowak, artrock.pl
27 czerwca 2011
Powinienem zacząć od tego, że jest to właściwie jedyny album country, który jestem w stanie wysłuchać od początku do końca bez przełączania, bądź przesuwania danych utworów. Przyznam się szczerze – muzyka country dla nieobeznanych z tym gatunkiem (do których niechlubnie muszę przypisać również siebie) kojarzy się jedynie albo z Mrągowem, albo z krowami,...
Załaduj następne